Optymalizacja sklepu internetowego: optymalizacja Prestashop

Należy mieć świadomość, że optymalizacja sklepu internetowego to spore wyzwanie, któremu jednak nasza firma bardzo chętnie podoła. Aby dokonać odpowiedniej optymalizacji, należy przygotować przede wszystkim unikalne i niepowtarzalne treści na własną stronę www. Kolejną kwestią jest ustalenie poprawnych metatagów, od których zależy prawidłowe wyświetlanie tytułu i opisu stron w wyszukiwarce. Kolejną kwestią jest wewnętrzne linkowanie. Jeżeli strona posiada odnośniki chociażby do produktów lub usług, które oferuje, ale właśnie na swojej a nie na obcej stronie, wtedy wpływa to pozytywnie na indeksowanie treści.

 

Bardo ważnym czynnikiem jest także struktura adresów URL. Ważne, aby nie posiadały one liczb, ale np. myślniki, przecinki, zagłębienia itp. Co więcej, należy dopilnować również, by treści na stronie się nie powielały. Im większa jest liczba takich stron, tym większe prawdopodobieństwo, że spadnie się w wynikach wyszukiwania przez Google. Nasza oferta, którą stanowi optymalizacja Prestashop, pozwala na optymalizowanie pod kątem wyszukiwarek typu SEO, jak również w szeroko rozumianym e-commerce.